vrijdag 6 juni 2014

Nieuw in bloggerland

Hallo allemaal

Een grote stap voor mij om dit te gaan doen. Een blog om veel met jullie te kunnen delen, mijn hobby, mijn werk, mijn gezin. Om (bijna) alles op het web te gooien is misschien ook weer een manier om de stress van me af te kletsen en leuke dingen te delen, en dan hoop ik dat het voornamelijk de leuke dingen zijn die de overhand hebben.

Ik ben Jolanda van Eden, woonachtig in Schiedam, 30 jaar getrouwd met een fijne man die helaas in 2009 een herseninfarct heeft gehad. Na een hele zware en moeilijke periode zijn we weer zover dat we de draad van ons leven weer kunnen oppakken. Samen hebben we twee prachtige kinderen, een zoon en een dochter, en sinds ongeveer 8 jaar een schat van een schoondochter. In mei  2012 is voor ons de wereld weer een stuk mooier geworden door de geboorte van onze kleinzoon Liam.

Liam 

Mijn grote hobby is kaarten maken met diverse materialen, ik zal er hier waarschijnlijk wel meerdere gaan plaatsen.
Maar vandaag zet ik er twee neer waar ikzelf heel blij mee ben. Twee totaal verschillende technieken maar waar ik best wel trots op ben.



Zo voor nu is het even genoeg tot de volgende keer
groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, wat fijn dat je hier je leuke mooie maar ook dingen wilt en gaat delen.
    Ik zag je link net op FB bij noordeling en ben gaan kijken. Leuk hoor je maakt mooie kaarten en wat een moppoe is je kleinkind zeg!!
    Helaas heb ik zelf ook een herseninfarct gehad, weet hoe ingrijpend het dus is. Ik kan weer bijna alles en leef me ook uit in mijn hobby. Veel plezier met je blog en sterkte met alles....Marianne

    BeantwoordenVerwijderen