zondag 29 juni 2014

Even langs de hobby winkel toch niet zo eenvoudig............

Vandaag was de planning om eens naar Hellevoetsluis te gaan, en dan een bezoekje te brengen aan Gunther een naaimachine annex hobbywinkel en het winkelcentrum daar maar helaas de Beneluxtunnel dicht dus plannen wijzigen.
Het was ook de bedoeling om nog even een bezoekje te brengen aan Hobbyvoordelig in Delft daar zou Ineke Bezemer een demo geven, dus omdraaien en op naar Delft. Jaja helaas een flinke file om dat ze bezig zijn op de A4 en de A20 en waar nog meer niet? staan we dus meteen al in de file. Eindelijk in Delft was het weer leuk om Ineke even te zien en natuurlijk ook weer even aantal inkopen gedaan. Wat scrappapier van Maja en Pion ( altijd mooi) gekocht. Tevens nieuwe mallen van Noor en Marianne design en wat bloemetjes dus uiteindelijk toch nog een toppie dag.  En daarna weer naar huis nog steeds file dus met een omweggetje naar huis.
Meteen maar even wat kaartjes plaatsen zijn ook dit keer geen nieuwe. Maar wel weer veel variatie.







6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog,
    Wat leuk dat je bij Ineke bent geweest daar heb je natuurlijk flink wat ideetjes opgedaan en nu maar lekker aan de knutsel met je nieuwe spulletjes ben benieuwd wat je ons gaat laten zien.
    fijne dag!
    groetjes Anita






    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Balen is dat files!!! Maar goed leuke dingen gekocht en gezien! Je kaarten zijn weer mooi hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda je kaarten zijn heel mooi, wat heb je gisteren een moeite gehad met de file. Mijn man kwam me om 4 uur halen en heeft ook een hele tijd in de file gestaan. Terug ging bij ons vlotter.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda ik zag dat je ook bij mij volger bent geworden dus ben ik jou ook gaan zoeken. En wat heb je hierboven al mooie kaarten staan joh. Echt leuk gedaan. Super die mannenkaart helemaal bovenin. Altijd weer een uitdaging maar leuk om te doen hé.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo Joke
      leuk dat je volger bent geworden, zoals je ziet heb ik nog niet zo lang een blog wel al een tijd volger bij verschillende blogs maar nu zelf in gemaakt.Het is nog een flink gepuzzel maar het lukt me nu aardig om er verschillende dingen op te zetten.
      Bedankt voor je complimentje
      groetjes Jolanda

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten heb je hier allemaal gemaakt Jolanda! Vooral het geboortekaartje voor het meisje is prachtig.
    Wat leuk dat je naar de Gunter in Hellevoetsluis wilde komen! Ik woon in Hellevoet dus kom daar regelmatig, heb ik toch weer geluk met zo'n leuke hobbywinkel in mijn woonplaats.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen