donderdag 19 juni 2014

Voetbal, voetbal en nog eens voetbal

Natuurlijk ben ik voor Nederland en de wedstrijden van "onze jongens" kijk ik dan ook als het mogelijk is maar 3 wedstrijden per avond is toch iets te veel van het goede.
Daarom maar lekker in mijn hobbykamer bezig. Uiteraard kaartjes maken maar ook mijn computer even opschonen en hier en daar opnieuw indelen, een hele bezigheid voor een digibeet als ik. Maar het lukt aardig al gaat er aardig wat tijd inzitten.
Vandaag ook even bij een collegaatje langs geweest die al weer een poosje ziek is, gezellig even bij gekletst samen geluncht en daarna weer naar mijn werk.
Afgelopen week bezig geweest aan een mannenkaart, altijd weer een gepuzzel om dat een beetje leuk in elkaar te zetten. Het is een marine kaartje geworden


Dit keer weer een mal van Dutchdoobadoo gebruikt een plaatje van www.gerdas-hobbyshop.nl  en de golvenmal van Noor!design  het anker is een mal van Couture creations en om het af te maken een lintje en een tag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten